Kausi 3.9.2018-5.5.2019

 

Maanantai
Lihaskuntotreeni 18.00-19.00 Noormarkun yhtenäiskoulu
Tiistai
Kuntosali Naiset 18.00-19.00 Urheilutalo
Kuntosali Miehet 19.15-20.15 Urheilutalo
Seniorijumppa 16.15-17.00 Noormarkun yhtenäiskoulu
Astangajooga* 19.00-21.00 Noormarkun yhtenäiskoulu
Keskiviikko
PilatesHealth 19.00-20.00 Noormarkun yhtenäiskoulu
Torstai
Core Plus 17.15-18.15 Noormarkun yhtenäiskoulu
Sunnuntai
Kahvakuula 18.00-19.00 Kankaan koulu

 

* Joogassa lisähinta 40€. 

ASTANGAJOOGAN ALKEISKURSSI

Astangajoogan alkeiskurssi pitää sisällään kolmen kuukauden harjoittelun (11.9-27.11). Kahtena ensimmäisenä tuntina käymme astangajoogan hengitystekniikoita, bandhoja (lihaslukkoja) sekä vinyasa-tekniikkaa sekä opettelemme aurinkotervehdyksiä ja muutamia asanoita (jooga-asentoja). Pikkuhiljaa etenemme ykkössarjaa ja opimme uusia asanoita. Astangajooga kehittää kehon ja mielen hallintaa voimistaen, venyttäen ja puhdistaen harjoittelijan kuntoa ja mieltä sekä edistäen täten omaa hyvinvointia. Tarvitset mukaan joogamaton, pikkupyyhkeen ja rennot vaatteet. Astanga sopii kaikille iästä tai kunnosta huolimatta.

HUOM! Joogassa lisähinta 40€, ilmoittautuessasi valitse ryhmä "Aikuiset + jooga". 

Ohjaaja: Joogastudio Anu Jii.

 

CORE PLUS

Tunnilla tehdään monipuolisesti erilaisia vatsalihasliikkeitä ja parannetaan  keskivartalon hallintaa. Lisukkeena vaihtelevasti myös muuta lihaskuntotreeniä.

Ohjaaja: Marja-Leena Liipo

 

KAHVAKUULA

Tehokas treeni koko keholle kahvakuulaa apuna käyttäen. Voit ottaa oman kuulan mukaan tai lainata ohjaajan kuulia (rajoitettu määrä). Hiki lentää taatusti!

Ohjaaja: Kalle Viikilä

 

KUNTOSALI

Kuntosalin peruslaitteilla tapahtuvaa ohjattua kiertoharjoittelua. Sisältää alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn. Tunnilla treenataan oman kunnon mukaan, joten sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille jumppareille. Naisille ja miehille on oma ryhmänsä.

Ohjaajat: Miesten kuntosali: vaihtuva ohjaaja, Naisten kuntosali: vaihtuva ohjaaja

 

LIHASKUNTOTREENI

Monipuolista ja kokonaisvaltaista treeniä koko kehon lihakseille. Tunnilla keskitytään sekä yksittäisiin lihaksiin että funktionaalisesti useisiin lihasryhmiin samanaikaisesti. Tunneilla liikkeitä tehdään levypainoja, steppilautoja ja oman kehon painoa hyväksikäyttäen. Tunti kehittää erityisesti lihaskestävyyttä.

Ohjaaja: Hannamari Noppari

  

PILATESHEALTH

Pilatesharjoittelulla vahvistat keskivartalon syviä tukilihaksia, parannat selkärangan liikkuvuutta, kehität kehonhallintaa ja -hahmotusta ja tätä kautta saavutat hyvän ryhdin ja saat esimerkiksi helpotusta selkävaivoihin. PilatesHealth on koulutetun Pilates-ohjaajan ja liikunnanopettajan ohjaama tunti. Tunnit käynnistyvät alkeista, joten aikaisempaa kokemusta ei tarvita! 

Jäsenmaksun lisäksi jumppaan vaaditaan 2e kertamaksu jäseniltä. Ei-jäsenille kertamaksu on 7e/ kerta. Varaa tasaraha mukaan jumppaan. 

Ohjaaja: Heli Linden

 

SENIORIJUMPPA

Kuntoa ylläpitävää liikuntaa kaiken kuntoisille! 

Ohjaaja: Liisa Kurvinen